Afbudspolitik & betingelser

Husk at melde afbud i god tid – senest 48 timer før din behandling starter.

Du kan melde afbud på følgende måder:
1. Telefon: Ring til salonen på +45 50 98 08 09.
2. Online: Klik på det fremsendte link i den bekræftelsesmail, du modtager ved tidsbestilling eller log ind på din kundeprofil via onlinebookingen.

Der kan også meldes afbud på mail eller SMS, såfremt det er på salonens lukkedage, ferier, mm.

Ved afbud senere end 48 timer, før behandlingens start, opkræves du et gebyr på 50% af behandlingens pris, her vurderes der selvfølgelig rimeligt – vi kan alle blive syge osv.

Såfremt du udebliver fra din tid – opkræves du et gebyr på fuld behandlingspris, fratrukket evt. omkosninger, og vi vil fremover ikke kunne tilbyde et kundesamarbejde og tilbyde vores services, og din profil vil blive lukket. Udeblivelse tolereres ikke.

OBS* – Afbudspolitikken bliver håndhævet, og du vil modtage en sms med information omkring betaling af afbudsgebyr, såfremt dette bliver ignoreret, vil der komme op til 3 rykker-påmindelser hvorpå der bliver pålagt et yderligere gebyr på 100 kr pr. gang i administrationsgebyr og efter sidste rykker-påmindelse, vil det blive sendt til Inkasso, som overtager inddragelsen af det skyldte beløb.